8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardدسترسی به همه دوره‌های کالج تپسل از طریق تهیه اشتراک مدت‌دار ممکن شد دی‌ام برد


زمان مطالعه: 2 دقایق

به گزارش روابط عمومی تپسال، از این پس کاربران کالج تپسال می توانند به جای خرید جداگانه هر دوره، هزینه تمامی دوره ها را پرداخت کنند. کالج تپسال دسترسی داشتن

این مجموعه می گوید این اقدام کالج تاپسل با هدف در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا با هزینه مناسب در اختیار تمامی علاقه مندان و فعالان عرصه بازاریابی است. اقدامی که به موجب آن افراد می توانند با پرداخت هزینه کمتر به تمامی دوره های آموزشی دسترسی داشته باشند. کالج تاپسل علاوه بر ارائه اشتراک طولانی مدت، دو سرویس جدید دیگر را نیز معرفی کرده است. “ارزیابی رزومه و مشاوره شغلی” و “راهنمایی تخصصی”.

اگرچه تا کنون دوره های کالج تپسال به صورت یک دوره خریداری می شد، اما در سال جدید کاربران می توانند با خرید اشتراک ماهانه، سه ماهه و یا شش ماهه به تمامی دوره های این دانشکده دسترسی داشته باشند.

حق اشتراک ترم به دوره های کالج تپسال اضافه شد

الهام ثابتی سردبیر کالج تپسال اعلام کرد: از این پس کاربران کالج می توانند به جای خرید تکی هر دوره با پرداخت اشتراک بلندمدت به تمامی دوره های کالج تپسال دسترسی داشته باشند.

ثابتی در مورد تغییرات جدید در کالج تاپسل گفت: «همه ما تجربه خرید یک دوره آموزشی را داشته ایم و با اطمینان از اینکه آن را داشته ایم، هرگز به عقب بر نمی گردیم. دلیل اصلی این تغییرات این بود که به دلیل محدودیت زمانی، کاربران بیشتر تشویق می شوند دوره ها را مرور کنند تا اینکه آنها را به بعد موکول کنند. اما مهمترین مزیت مدل جدید این است که کاربران می توانند با هزینه کمتری به دوره های دانشگاهی بیشتری دسترسی داشته باشند. زیرا هزینه اشتراک کمتر از خرید دوره به صورت تک دوره است.

البته این تنها تغییری نیست که در سال جدید در کالج تاپسل ارائه می شود. به گفته مدیران تپسال، از این پس به منظور افزایش کیفیت، دوره ها به صورت تصویری ضبط و در اختیار کاربران قرار می گیرد. علاوه بر این، جلسات متعددی با مدرس دوره برای حل مشکلات و پاسخ به سوالات در مورد دوره ها برگزار خواهد شد. ضمنا امکان تصحیح خطاها همیشه در گروه تلگرام پشتیبانی وجود خواهد داشت.

ارائه خدمات ارزیابی رزومه و مشاوره

کالج تاپسل علاوه بر ارائه اشتراک طولانی مدت، دو سرویس جدید دیگر را نیز معرفی کرده است. “ارزیابی رزومه و مشاوره شغلی” و “راهنمایی تخصصی”.

ثابتی درباره دیگر خدمات جدید کالج تاپسل گفت: از زمانی که فعالیت آموزشی خود را در دانشکده آغاز کردیم، بسیاری از کاربران سوالات زیر را مطرح کردند. آموزش بازاریابی دیجیتال را از کجا شروع کنیم؟ و چگونه برای ورود به بازار کار یا پیشرفت شغلی پس از اتمام دوره آماده شویم؟ به همین دلیل در تغییرات جدید خود خدمات مشاوره و ارزیابی رزومه را برای ارائه مشاوره به کاربران ارائه کرده ایم. با استفاده از این سرویس، کاربران می‌توانند از کارشناسان منتخب در زمینه ارزیابی و راهنمایی برای مسیر شغلی بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ مشاوره دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی تاپسل، کالج تپسل در سال 1395 در زمینه ارائه محتوای آموزشی جامع در زمینه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ فعالیت خود را آغاز کرد اما در تابستان سال گذشته با هدف ارتقای سطح دانش در این زمینه. بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ و ارائه آموزش با کیفیت بالا به فعالان و علاقه مندان به این حوزه شروع به برگزاری دوره های آموزشی کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا