9

مواریس: تساوی پرسپولیس و سپاهان به سود استقلال شد


موریس

اقتصاد 24- ژوزه مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از تساوی 0-0 مقابل پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی خوبی برای تماشاگران در این ورزشگاه بود و هواداران جو خاصی را ایجاد کردند این یک مسابقه. باید بگویم بازیکنان هر دو تیم تمام تلاش خود را کردند. پرسپولیس یکی از تکنیکی ترین تیم های ایران است و کیفیت بسیار خوبی دارد و اصلاً متعادل نیست که بخواهیم پرسپولیس را در خانه شکست دهیم.

وی افزود: بازی های زیادی باقی نمانده است و برای تیم هایی که می توانند پیروز شوند آرزو دارم.

مورایس در مورد بازیکنان بیش از حد مودب سپاهان گفت: لازم نیست اینجا به این سوال پاسخ دهم چون برای فوتبال آمده ام. باید بگویم بازی پر از احساسات بود و از بازیکنان بابت زحماتشان تشکر می کنم، بازی رقابتی بود و متاسفم چون شما بازی را آنطور که من دیدم ندیدید.

مورایس در این خصوص گفت: سپاهان برای چهارمین فصل متوالی شانس قهرمانی در لیگ برتر را ندارد، گفت: فکر می کردی سپاهان باید در این فصل قهرمان می شد؟ من خودم انتظار داشتم که قهرمان شویم. کدام بازی سپاهان را دیدی؟ در این دیداری که امروز رخ داد تمام توان خود را گذاشتیم. همیشه اینطور نیست خیلی وقت ها بود که بهتر بودیم اما شکست خوردیم، بازی هایی هم بود که خوب نبودیم اما بردیم. بازی امروز بسیار پر حادثه بود و کیفیت تیم حریف و داوری وجود داشت اما همیشه همه چیز به نفع ما نخواهد بود. اگر قرار بود برنده می شدیم باید با اختلاف 10 برنده می شدیم. سپاهان 10 سال است که قهرمان نشده است. بله، ما ستاره های زیادی داریم، هیچکس محمد حسین نژاد را نمی شناخت، عباس حبیبی را هیچکس نمی شناخت، همینطور عربی و هادی محمدی که امروز ستاره بود اما در تیم ملی نیست. سیاوش یزدانی ستاره است، شهریار مغانلو یک ستاره و یکی از بهترین های لیگ است و گاهی به دلیل گل نخوردن از او انتقادات زیادی می شود، اما ما بازیکنی در تیم ملی داریم. ما ستاره های زیادی داریم. رامین رضاییان وقتی به اینجا آمدم یک ستاره بود، اما قبل از آن حتی پرسپولیس هم او را نمی‌خواست، اما خوشحالم که این همه ستاره داریم، اما آن‌ها برای ستاره کردن تو کافی نیستند. ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم تا اینکه قهرمان شوم.


بیشتر بخوانید: اسمار: می دانستیم بازی سختی مقابل سپاهان داریم


مورائیس گفت: در پایان فصل برای آینده تصمیم می گیرید؟ من کارم را حرفه ای انجام می دهم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که می دانید چرا بازیکنان ما گران هستند، سخت نبود؟ در ترکیب 23 نفره ما 10 بازیکن جوان داشتیم که پول زیادی دریافت نکردند. نیما میرزازاد که در 5 بازی اخیر به میدان رفته کمترین دستمزد را دارد. من نمی خواهم در مورد پرسپولیس، تراکتور یا گل گهر صحبت کنم، من از نظر روحی خسته هستم و فقط عدالت می خواهم، اما شما در مورد باشگاه سپاهان صحبت می کنید. چهار امتیاز از ما گرفتی، ذهن بازیکنان را شکستی، اما فقط به سپاهان فکر می کنی. به اندازه سپاهان از باشگاه های دیگر هم می پرسی؟ از سرمربی پرسپولیس درباره آینده پرسیده اید؟ این چیزها مهم نیست. آنچه مهم است پیشرفت فوتبال ایران است و باید درباره آن صحبت کنیم. من باید از بازیکنان زیر 21 سال استفاده کنم اما محدودیت دارم، چرا در مورد این چیزها به من نمی گویید؟

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا